Termeni și condiții de utilizare

1.  GENERALITATI

www.yamatoexpress.ro este site-ul oficial al YAMATO EXPRESS S.R.L., cu sediul social Șoseaua Andronache nr.203 corp.”C.20” bir.1Y, Sector 2, București 022524, România, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20105/2017, CUI RO 38566962, denumita in cele ce urmeaza “Yamato Express”, operator de date cu caracter personal avand numar inregistrare 2043. 

Acest site a fost realizat in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati de brand-ul si produsele Yamato Express, informatii cu privire la acestea precum si de a oferi posibilitatea plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre Yamato Express.
 
Pentru campaniile promovate de Yamato Express, persoanele interesate sunt rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din sectiunea Campanii si promotii.

Accesul la prezentul site precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile in acest domeniu.
 
In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Yamato Express, va rugam sa nu utilizati acest site.
 
Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea optiunii "Am luat cunostinta si accept Termenii si Conditiile". Selectarea acesteia si a butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Yamato Express pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.


2. DEFINITII

CAMPANIE  -  actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catreYamato Express.
 
CLIENT  -  orice persoana fizica cu varsta mai mare de 18 ani sau persoana juridica care acceseaza Site-ul Yamato Express, prin  crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.
 
COMANDA  -  reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona Produse de pe Site transmisa Vanzatorului, prin intermediul Site-ului.
 
CONT  -  sectiunea din Site formata din campuri destinate completarii cu adresa de e-mail si o parola care permite Clientului/Cumparatorului transmiterea Comenzii. Contul contine informatii despre Client/Cumparator, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.
 
CONTRACT  -  inseamna  prezentul document Termeni si conditii   si stabileste conditiile generale de vanzare online a produselor de catre Yamato Express, precum si drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator in conditiile OG 130/2000.
 
COS DE CUMPARATURI  -  forma online a cosului compus din totalitatea Produselor selectate de catre Client/Cumparator din Site in vederea achizitionarii.
 
CUMPARATOR  -  Clientul care efectueaza o Comanda.
 
ISTORIC DE CUMPARATURI – reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare conform bonurilor fiscale (de ex. valoare cumparaturi, produse, identificare magazine/online, adresa magazinului, data, ora etc.)
 
NEWSLETTER  -  mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada.
 
PAGINA PRODUS  -  pagina dedicata Produsului comercializat pe Site, care afiseaza informatii detaliate despre acesta. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, continutul nutritional si ingredientele, conditii de pastrare , sugestii de utilizare etc.
 
PROFILARE – prelucrarea automata a datelor personale privind in general analiza istoricului de cumparaturi in vederea acordarii de oferte personalizate, in baza consimtamantului persoanei vizate, in conditiile descrise in POLITICA PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENTIALITATE.
 
PRODUS  -  orice articol afisat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator. In spatiul Site-ului, Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale Produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.
 
SITE  -  domeniul www.yamatoexpress.ro si subdomeniile acestuia.
 
TAXA DE LIVRARE  -  suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu sau a ridicarii comenzii din unul din punctele de ridicare personala a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusa in pretul final al Comenzii.
 
TRANZACTIE  -  incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui Produs de catre Yamato Express prin utilizarea serviciilor procesatorului de plati agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
 
YAMATO EXPRESS  -  Yamato Express S.R.L. cu sediul social Șoseaua Andronache nr.203 corp.”C.20” bir.1Y, Sector 2, București 022524, România, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20105/2017, CUI RO 38566962.


3. CONTINUT

Site-ul este specializat in vanzarea online, in mare parte a produselor alimentare si nealimentare.
 
Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).
 
Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.yamatoexpress.ro, cu subdomeniile acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
 
Yamato Express isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura  si modul de accesare a Site-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificarii prezentilor Termeni si Conditii, Yamato Express va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si Conditii.


4. INREGISTRAREA CLIENTULUI PE SITE-UL WWW.YAMATOEXPRESS.RO


Orice client, persoana fizica cu varsta de peste 18 ani sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont completand campurile existente pe site-ul www.yamatoexpress.ro. De asemenea, inregistrarea unei comenzi pe site necesita, in prealabil, crearea unui cont.
 
In momentul inregistrarii unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Yamato Express ii va transmite detaliile legate de comanda (notificari) prin e-mail. Cumparatorul poate opta pentru a adauga o modalitate de notificare suplimentara: prin telefon sau sms. Contractul se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de Yamato Express prin intermediul postei electronice.
 
Pot comanda online doar persoanele care selecteaza pentru livrarea comenzii o adresa din Romania si care se inregistreaza pe site-ul www.yamatoexpress.ro conform celor de mai jos. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Yamato Express detalii legate de Comenzi.
 
In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, data nasterii, numarul de telefon, adresa si definind o Parola.
 
Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru  orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu. Yamato Express isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului  de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Yamato Express.
 
Prin acceptarea prezentelor „Termeni si conditii”, Clientul/ Cumparatorul isi asuma respectarea prevederilor Legii nr. 349 /2002 si ale  Legii nr. 61/ 1991 referitoare la interdictia de a comercializa bauturi alcoolice si tigari catre minori. Yamato Express nu poate fi tinut raspunzator in nicio situatie in care Clientul utilizeaza pentru a se inregistra/autentifica  pe Site informatii false/incorecte referitoare la varsta.
 
Yamato Express poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Yamato Express isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.
 
 
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.), nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ.
 
Se precizeaza ca este posibil ca ofertele/promotiile  si recomandarile postate pe Site sa nu fie valabile in magazinele Yamato Express.  De asemenea, Produsele, ofertele sau promotiile prezentate in cataloagele sau revistele Yamato Express nu sunt intotdeauna valabile pe site-ul online.
 
5. COMANDA ONLINE


Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
1.    Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta  trebuie sa isi creeze un Cont.
2.    Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate vor fi afisate in sectiunea “cosul de cumparaturi” din partea superioara a site-ului.
3.    Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.
4.    Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru comanda sa. 
5.    In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare,data de livrare si modalitatea de plata. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un e-mail de confirmare a lansarii comenzii, pe adresa de mail asociata contului sau.
6.    Precizam ca mesajul de confirmare a lansarii comenzii nu inseamna acceptarea comenzii de catre Yamato Express. Acesta va avea loc ulterior prin transmiterea de catre Yamato Express a e-mailului de confirmare a expedierii si emiterea bonului fiscal aferent valorii finale a expeditiei. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere.
7.    Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile Yamato Express. În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Yamato Express va avea dreptul de a informa Clientul cu privire la inlocuirea produselor cu produse de calitate si valoare egale aflate in stoc.. Dacă nu se doreste inlocuirea produselor și dacă  Yamato Express a primit deja plata aferentă produselor comandate, se va rambursa integral orice suma de bani platita in baza Comenzii. 
Preturile afisate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de Yamato Express. Nicio modificare a preturilor de catre Yamato Express nu va afecta o comanda confirmata de Yamato Express. Preturile nu includ costurile de livrare.
 
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete.
 
Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.
 
Comanda odata plasata nu poate fi modificata decat  la cererea expresa a clientului, de catre un operator Call Center Yamato Express.
 
Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vanzare. Clientii sunt incurajati sa citeasca Pagina fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare.
 
Yamato Express poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
 
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
•    invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Yamato Express, in cazul platii online;
•    datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.
 
In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si, va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului , in termen de maxim 14 zile de la data transmiterii notificarii. Comanda care nu a fost ridicata/receptionata in termen de 24 de ore(Bucuresti) sau 72 de ore(Provincie) de la Data si intervalul orar selectat in momentul plasarii Comenzii, va fi anulata de Vanzator. In acest caz, suma platita online va fi disponibila in contul Clientului in termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de catre Vanzator.


6. MODALITATI DE PLATA SI PRETURI


Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, este exprimat in LEI (RON) si include TVA. Yamato Express isi desfasoara operatiunile in LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca tranzactiile prezinta caracter international, datorita faptului ca procesatorul de plati si banca acceptanta se afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, in cazul platii cu cardul, daca sumele debitate de pe cardul unui Cumparator in legatura cu o tranzactie sau rambursate pe card difera de pretul afisat la finalizarea comenzii sau de suma confirmata care urma sa fie rambursata, rugam Cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar, iar in cazul in care veti intampina dificultati in lamurirea situatiei in raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactati la telverde 0800410900 sau la support@yamatoexpress.ro.
 
La solicitarea Cumparatorului, Yamato Express va putea emite si transmite Cumparatorului factura fiscala aferenta Comenzii, in conditiile transmiterii de catre Client a datelor necesare conform legii pentru intocmirea acesteia. Factura fiscala in format fizic va fi livrata catre Cumparator odata cu comanda. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.
 
Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate.
 
Cumparatorul are la dispozitie doua modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe Site: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare.
 
In cazul efectuarii unei plati online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro), pentru  finalizarea si validarea platii Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online.
 
Yamato Express nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plati online. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Yamato Express are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
 
Daca se alege plata in numerar, plata este considerata finalizata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii din unul dintre punctele de ridicare personala indicate pe Site, acesta va putea efectua plata comenzii doar online cu cardul bancar.
 
In cazul platii prin Card Bancar, platile sunt procesate prin intermediul Adyen B.V., in calitate de procesator de plati, avand sediul in Olanda si numar identificare companie 34259528. Yamato Express va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si livrate, conform mesajului de confirmare a Comenzii transmise catre Cumparator. In cazul platii in numerar, Yamato Express va primi sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei  de curierat,  in momentul livrarii comenzi.
 
In cazul platilor online, Yamato Express nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.


7. LIVRAREA BUNURILOR


Conform optiunii Clientului, Produsele comandate de Client vor fi livrate in sistem de curierat la adresa indicata de Cumparator sau catre punctele de ridicare a comenzilor (din interiorul magazinelor Yamato Express disponibile in Site), conform optiunii Cumparatorului.
 
In cazul in care Cumparatorul a optat pentru varianta ridicarii comenzii de la unul dintre punctele de ridicare, acesta se va prezenta la punctul de ridicare ales si va comunica reprezentantilor Yamato Expressui numarul de Comanda. In momentul ridicarii Comenzii, Clientul se va asigura ca Produsele nu prezinta nicio degradare vizibila, iar continutul este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). Dupa ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora.
Punctele de ridicare personala a comenzilor sunt indicate pe Site.
 
Toate informatiile  referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare,  precum si informatii privind eventualele reduceri si vouchere sunt disponibile pe site, in sectiunea „Cosul meu”la plasarea comenzii.
 
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii. Clientul se obliga sa fie prezent pentru a receptiona comanda la adresa indicata in comanda.
   
Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Yamato Express nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.
 
La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.
 
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului comenzii.
 
O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.
 
Cumparatorul va selecta intervalul de livrare dorit din variantele afisate pe site la momentul plasarii comenzii.
 
Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Site  si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.
 
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Yamato Express, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.
 
In eventualitatea depasirii Intervalului de timp prevazut pentru Ridicare/Livrare, Yamato Express sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o noua perioada.
La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea  Produselor, Yamato Express isi rezerva dreptul de a anula Comanda., situatie in care sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de catre Yamato Express, iar in cazul anularii comenzii de catre Client in urma nerespectarii obligatiei de livrare de catre Yamato Express conform celor de mai sus, termenul de rambursare va fi de 7 zile.


8. TAXA DE LIVRARE


Taxa de livrare va fi afisata atat in in momentul plasarii comenzii cat si dupa finalizarea acesteia.

 
9. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR


9.1 Garantii


Yamato Express, in functie de produsul achizitionat, acorda  garantie conform prevederilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora („Legea nr. 449/2003"). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.
 
La receptionarea marfii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.
 
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
 
Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site,in urmatoarele situatii:
•    Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
•    Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
•    Produsele prezinta defecte de fabricatie;
•    Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;  
•    Produse cu defecte calitative.
 
Yamato Express poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
•    In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit,
•    In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
 
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Yamato Express indicat de catre Yamato Express.
 
9.2 Dreptul de retragere


 In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea sui completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1 si 9.2.2 de mai jos.
 
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
 
In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa a sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Yamato Express ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala.
 
Cu excepţia cazului în care Yamato Express s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Yamato Express, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

9.2.1 Returnarea produselor


Acceptarea returului produselor depinde de indeplinirea urmatoarelor conditii si/sau incadrarea in anumite categorii :
 
1.    produsele din categoria bacanie, si bauturile, trebuie sa aiba ambalajele de origine intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj), sa nu fie devidate si se pot returna in maximum 48h de la data achizitionarii produsului;
2.    nu se accepta returnarea si nu se ramburseaza :
•    produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
•    produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
•    produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspet), legume–fructe,  panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
•    băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla
•    produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena care au fost desigilate;
•    produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
•    produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, tigari)
Returnarea produselor se va face fie prin curier, fie personal la Yamato Express, Șoseaua Andronache nr.203 corp.”C.20” bir.1Y, Sector 2, București 022524, România si doar insotite de bonul fiscal aferent. Yamato Express recomanda Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii. Costurile aferente returnarii produselor cad in sarcina Cumparatorului.


10. FRAUDA


Yamato Express nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
 
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
 
Yamato Express isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Yamato Expressui. Clientul va informa Yamato Express asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Yamato Express.
 
Yamato Express nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.
 
Comunicarile realizate de catre Yamato Express prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.


11. FORTA MAJORA


Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
 
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.


12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE


Yamato Express nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in cadrul Termenilor si Conditiilor.
 
Yamato Express nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in cadrul Termenilor si Conditiilor si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Yamato Express.
 
Site-ul Yamato Express SRL poate contine legaturi conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automata la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terti si sunt administrate de acestia.  Yamato Express nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
 
Yamato Express este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Site-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Yamato Expressui, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
 
Yamato Express nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
•    Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
•    Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
•    Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;
In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.
 
Yamato Express nu este responsabila pentru prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informatiilor de pe Site.
 
Yamato Express nu este responsabila pentru eventualele costuri si/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informatiilor de pe  Site.
 
Fotografiile prezentate in sectiunile "Promotii" si “Produse noi” nu creeaza obligatii in sarcina Yamato Express in sensul ca Yamato Express nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de text sau pentru preturile postate. Oferta produselor prezentate in aceste sectiuni este valabila in limita stocului disponibil.


13. RASPUNDERE


•    13.1. Yamato Express nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Yamato Express a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
•    13.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
•    13.3. Prin crearea si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.


14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA


Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Yamato Express si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.
 
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.


15. PUBLICITATE


Newsletterele Yamato Express sunt transmise via e-mail prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Yamato Express.
 
In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de mesaje promotionale. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin debifarea optiunii existente in contul de client. Consultati Politica de Confidentialitate Yamato Express in acest sens.
 
Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul acordat pentru „Termeni si conditii”
 
De asemenea, Yamato Express va transmite catre Client mesaje de confirmare prin e-mail sau sms,  in urmatoarele situatii:
1.    crearea Contului (e-mail);
2.    schimbarea parolei Contului (e-mail);
3.    mesaj de confirmare Comanda, dupa lansarea comenzii (e-mail);
4.    informare despre stadiul pregatirii comenzii (SMS) trimis cu  2 ore  inainte de Intervalul de Timp Programat pentru ridicarea Comenzii
5.    anularea comenzii de catre client (e-mail);
6.    ridicarea/primirea comenzii (e-mail);
7.    confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia (e-mail);
8.    distribuirea a unei liste de cumparaturi (e-mail);
9.    distribuirea a unei retete (e-mail);
10.    distribuirea a unui produs din site(e-mail);
11.    modificarea unei comenzi deja plasate (e-mail).


16. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA


Continutul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Yamato Express, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.
 
Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Yamato Expressui sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.
 
Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui Site Site necesita acordul scris, prealabil si expres al Yamato Expressui. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.


17. PROGRAMUL DE LOIALITATE


Programul de loialitate are ca scop rasplatirea fidelitatii clientilor Yamato Express, prin oferirea de beneficii si oferte personalizate acestora, disponibile doar in virtutea detinerii cardului de loialitate.


18. DISPOZITII FINALE


Yamato Express prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal conform POLITICII PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
 
In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Yamato Express, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40720912924, intre orele 9:00-18:00, sau prin e-mail la adresa: support@yamatoexpress.ro, ori prin transmiterea unei solicitari scrise la adresa sediului social din Șoseaua Andronache nr.203 corp.”C.20” bir.1Y, Sector 2, București 022524, România.
 
Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la, functionalitatea sau imbunatatirea Site-ului vor ramane proprietatea Yamato Express.

Urmariti-ne pe Facebook